Üdvözöljük a Nedis Live Chat ügyfélszolgálatán
A Nedisnél folyamatosan keressük a módját annak, hogy még jobban kiszolgálhassuk Önt. Az Ön tapasztalatainak javítása iránti elkötelezettségünk részeként elsődleges kommunikációs csatornánk az élő chat lett.
Miért a változás?
Rájöttünk, hogy a telefonvonalak hosszú várakozási időhöz és kevésbé hatékony ügyfélkiszolgáláshoz vezethetnek. Az élő chat segítségével azonnali segítséget kap, és ügynökeink egyszerre több kérdést is meg tudnak oldani, ami gyorsabb megoldási időt eredményez.
Automatikus fordítási funkciót is implementáltunk, így az Ön által preferált nyelven kaphat támogatást, még akkor is, ha az ügynök nem beszéli azt.
Könnyen használható
Bejelentkezés után a képernyő jobb alsó sarkában automatikusan megjelenik a csevegőablak.
Mit jelent ez az Ön számára?
A Nedis Support Botunkat úgy terveztük, hogy a weboldalunkon található önkiszolgáló területek felé irányítsa Önt. Bár a bot még kezdeti stádiumban van, és jelenleg talán egy kicsit alapszintűnek tűnik, intelligenciája az Önhöz hasonló felhasználókkal való interakciók révén idővel növekedni fog. Ahogy egyre több ügyfél lép kapcsolatba a bot-tal, úgy fog fokozatosan egyre jobbá válni a hasznos és pontos információk nyújtásában.
Ha inkább egy ügyfélszolgálati képviselővel szeretne beszélni, munkaidőben könnyen átkapcsolhat az élő chatre.
Offline támogatás
Munkaidőn kívül üzenetet hagyhat kérdésével vagy problémájával kapcsolatban. Kap egy visszaigazoló e-mailt, és amint újra nyitvatartási időben vagyunk, felvesszük a jegyét.
Hatékonyabb szolgáltatás
Az új rendszerünkkel gyorsabban tudjuk megoldani a problémáit, mivel hatékonyabban kezeljük a teljes munkamennyiséget.
Hisszük, hogy ezek a fejlesztések javítják az Ön tapasztalatát és növelik az elégedettségét.
Köszönjük, hogy a Nedist választotta. Alig várjuk, hogy élő chat szolgáltatásunkon keresztül segíthessünk Önnek!