Electronic Data Interchange (EDI)

Electronic Data Interchange

Amennyiben már rendelkezik EDI-kapcsolattal, back-end rendszereinkhez is csatlakoztathatja. Jelenleg a következő EDI-üzeneteket küldjük: 

  • Product data
  • ORDER
  • ORDRSP
  • DESADV
  • INVOICE

EDI-partnerünk, a Onetrail gondoskodik róla, hogy biztonságos csatlakozási lehetőségeink egyikén keresztül minden kívánt formátumban küldhessen és fogadhasson üzeneteket. További információkért küldjön e-mailt az EDI team részére az edi@nedis.com címre, vagy vegye fel a kapcsolatot Nedis értékesítőjével.

A Nedis GLN numbers áttekintésének letöltéséhez kattintson ide.
 

További információ az EDI-ról

Product data
Naponta frissítjük termékkínálatunkat, beleértve az árakat és a rendelkezésre állást. Hivatkozásokat mellékelünk az olyan médiafájlokhoz, mint a képek, videók és letöltött anyagok. Óránként friss információkkal tudunk szolgálni a készletekről, valamint valós idejű ár- és elérhetőségi ellenőrzést tudunk biztosítani.


ORDER
Automatikusan vesszük fel és dolgozzuk fel az Ön megrendeléseit, legyen szó raktári rendelésről, helyi üzletbe szállítandó központi rendelésről vagy egy drop shipment rendelésről (amennyiben az országában lehetséges), amelyet közvetlenül ügyfelének kell kiszállítani.


ORDRSP (Order Response)
Az Order Response üzenet (ORDRSP) egy rendelési megerősítés, amelyet az EDI-n keresztül továbbít a Nedis az elküldött rendelésre válaszolva. Az Order Response üzenet az elküldendő rendelés aktuális áttekintését tartalmazza. 

DESADV (Despatch Advice)
A Despatch Advice (DESADV) a papír alapú előzetes kiszállítási értesítés, az Advance Shipping Notice (ASN) elektronikus változata. Ez az EDI-üzenet minden információt tartalmaz a szállítással kapcsolatban. A DESADV a legtömörebb formában közli az üzenet küldőjét és annak címzettjét, a rendelés várható szállítási dátumát, a rendelési tételekben szereplő termékeket, a termékkódot (EAN/GTIN/SKU) és a megrendelt mennyiséget.


INVOICE
Az EDI a pénzügyi tranzakciók lebonyolítása során csökkenti a hibákat és a papírmunkát, valamint javítja a valós idejű pénzügyi adatokhoz való hozzáférést. A Nedis ezért kínál számlákat az EDI-n keresztül. Az INVOICE üzenet olyan információkat tartalmaz, mint az eredeti rendelési szám, díjak, illetékek és ÁFA-információ.